Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з незаконними штрафами від контролерів.

1
01:30, 21.09.2024
Проблема з незаконними штрафами від контролерів.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Уявімо гіпотетичну ситуацію, коли як громадянин України, я стикнувся з неправомірною дією контролерів громадського транспорту. Вони виставили мені штраф за квиток, куплений у мобільному додатку, але який, за їхніми словами, був недійсним. Водночас, у мобільному додатку не було жодної інформації про те, що квиток може бути недійсним, і я не мав жодних підстав вважати його таким. Згідно з Правилами користування пасажирським транспортом у міському сполученні, я маю право використовувати мобільний квиток, але контролери заявили, що ці Правила не визначають дійсність квитка, купленого через додаток. Водночас, я звернувся до перевізника з проханням надати мені інформацію про дійсність квитка, але відповіді не отримав. Таким чином, у мене виникло питання про законність дій контролерів і перевізника, їх відповідальність за порушення моїх прав як пасажира та можливість відстояти свої права у судовому порядку. Це питання стосується адміністративного права, оскільки воно стосується відносин між громадянином і органами влади (у цьому випадку, контролерами громадського транспорту). Тому я хотів би отримати консультацію юриста стосовно цього питання.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
01:44, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У даній ситуації варто звернути увагу на кілька аспектів, що стосуються вашого права на використання мобільного квитка та можливі дії для захисту ваших прав.

По-перше, згідно з Законом України "Про автомобільний транспорт" від 5 квітня 2001 року № 2344-III (стаття 41), перевізник зобов’язаний забезпечити пасажирів інформацією про умови перевезення, включаючи способи придбання квитків. Якщо правила перевезення дозволяють використання електронних квитків, це слід вважати підставою для їх дійсності.

По-друге, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" від 12 травня 1991 року № 1023-XII (стаття 17), споживач має право на отримання необхідної, доступної та достовірної інформації про послугу. Відсутність відповіді від перевізника на ваш запит може свідчити про порушення ваших прав як споживача.

Якщо контролери неправомірно наклали штраф, ви маєте право оскаржити їхні дії. Відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України (стаття 19), ви можете подати адміністративний позов до суду для захисту своїх прав. У позові слід зазначити обставини справи, аргументи щодо неправомірності дій контролерів та перевізника, а також вимагати скасування штрафу та відшкодування можливих збитків.

Звернення до суду може бути ефективним способом відновлення ваших прав, проте перед цим варто спробувати вирішити питання шляхом досудового врегулювання, написавши скаргу до перевізника та контролюючого органу. Це може бути Транспортна інспекція або інший орган, що наглядає за діяльністю перевізників у вашому регіоні.

Зібравши всі необхідні документи, такі як копії квитка, скарг та відповідей (якщо вони були), ви зможете більш обґрунтовано захищати свої права у суді.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Секс в авто
08:34, 26.01.2013

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы