Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Юриста в Украине!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Застосування адміністративних стягнень за порушення правил дорожнього руху

1
21:51, 24.09.2024
Застосування адміністративних стягнень за порушення правил дорожнього руху
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Останнім часом став постійним учасником дорожнього руху, але нещодавно до мене виникли певні питання щодо застосування адміністративних стягнень за порушення правил дорожнього руху. Конкретно, мене цікавить ситуація, коли під час зупинки транспортного засобу працівниками Державтоінспекції було виявлено, що технічний стан автомобіля не відповідає вимогам Правил дорожнього руху. Зокрема, були виявлені недоліки в системі гальмування та освітлення. Проте, якщо як водій не був в курсі цих недоліків та вони виникли не з моєї вини, але в результаті неналежного обслуговування в автосервісі, чи можу я бути притягнутий до адміністративної відповідальності? Чи можливо звинувачення в сервісному центрі, який проводив технічне обслуговування автомобіля? Які юридичні кроки я можу здійснити, щоб захистити свої права та інтереси в даній ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:41, 24.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У випадку виявлення недоліків у технічному стані автомобіля під час його зупинки працівниками поліції, водій може бути притягнутий до адміністративної відповідальності за статтею 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), яка передбачає відповідальність за керування транспортним засобом з технічними несправностями, що становлять небезпеку для дорожнього руху.

Відповідно до частини першої статті 121 КУпАП, керування транспортним засобом, що має технічні несправності, які забороняють його експлуатацію, або у випадку, коли такий транспортний засіб не пройшов обов'язковий технічний контроль, тягне за собою накладення штрафу.

Проте, законодавство не передбачає звільнення водія від відповідальності за технічні несправності автомобіля, навіть якщо вони виникли з вини сервісного центру. Законодавство України покладає обов’язок забезпечення належного технічного стану транспортного засобу саме на його власника або водія під час експлуатації.

Однак, якщо ви вважаєте, що недоліки виникли через неналежне обслуговування в сервісному центрі, ви маєте право звернутися до сервісного центру з претензією. Рекомендується здійснити наступні кроки:

1. **Зібрати докази**: Включайте всі документи, які підтверджують проведення технічного обслуговування в сервісному центрі, зокрема акти виконаних робіт, чеки, договори тощо.

2. **Звернення з претензією**: Направити письмову претензію до сервісного центру з вимогою усунути недоліки або компенсувати витрати на їх усунення.

3. **Експертна оцінка**: У разі відмови сервісного центру, ви можете замовити незалежну експертизу для встановлення причин виникнення технічних недоліків.

4. **Звернення до суду**: Якщо сервісний центр відмовляється задовольнити вашу претензію, ви маєте право звернутися до суду з позовом про відшкодування збитків.

Закон України "Про захист прав споживачів" може бути використаний як підстава для захисту ваших інтересів у відносинах з сервісним центром. Відповідно до цього закону, ви маєте право на належну якість виконаних робіт та відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням зобов’язань виконавцем.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации


Лишен прав
12:41, 06.09.2011

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы